صفحات پاپ آپ

جهنم ...

کـــــافه هفتــــــاد

جهنمی به پا میکند دلم

وقتی شعری بیاید

و تو

میان آن نباشی ...

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

چیا
ساعت15:25---17 آبان 1391
در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟!





عشق من





در آیینه ایست که





هر روز به آن می نگری .


بهنانه
ساعت13:54---9 آبان 1391
سلان فواد وبلاگتو باز میکنم بعدش سریع ی صفحه دیگه باز میشه به من سر بزن بی معرفت وبتم عالی شششششششششششده

چیا
ساعت14:45---24 مهر 1391
آسمان دل ها گاهی تیره و تار است
مواظب آسمانی باش
که برایت می بارد
نه برای علاقه
شاید حسرتی در پس لکه هایش باشد


arash & hasti
ساعت21:43---8 مهر 1391


من به هر حال که باشم به تو می اندیشم



همه شب به تصویر تو می پردازم



چیستی؟؟؟



خوابی٬خیالی٬سفری٬خاطری



که در این خلوت شبها به تو می اندیشم.



اگر آینده به یک پنجره تبدیل شود...



پشت آن پنجره حتی به تو می اندیشم.



تو به حافظ ٬به حقیقت٬به غزل٬ دل خوش باش....



من که تنها به تو......



تنها به تو می اندیشم..




پاسخ:تنها به تو می اندیشم ....... نظر خیلی قشنگی بود مرسی مرسی مرسی .... دوستای گلم خیلی ازتون ممنونم ... همیـــــــــــشه موفق باشید


چیا
ساعت21:46---7 مهر 1391
چه فرقی میکنه؟؟؟

که روی کاغذبنویسم یادیوار

یاحتی روی شیشه ی بخارگرفته ی دلم...........

یاروی غبار دلگیرلحظه ها...........

چه فرقی میکنه؟؟؟

که باخون بنویسم یاجوهر

یاحتی بااشکهای سردشبونم................

چه فرقی میکنه وقتی هیچوقت این دلنوشته های خیس قلبم

به دست معشوق رویاهام نخواهدرسید................




پاسخ:وااااااااا چیا؟؟؟؟؟ چرا به دستش نمی رسه ... تو بنویس امید داشته باش .... خییییییییییلی ممنون که به وبم سر می زنی ...موفق باشی


تارا
ساعت18:36---6 مهر 1391
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند

می گویند حساسیت فصلی است

آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم . . .!

**************

زورسپاس بو نظرکت...وبکت زور جوانه.موفق بیت!
پاسخ:زور سپاس بو توش تارا ... زور ممنون .... هر سرکه وتو بیت


fahimeh
ساعت14:21---4 مهر 1391
وقتی دلتنگ شدی کسی رو به یاد بیار که خیلی دوستت داره



وقتی نا امید شدی کسی رو به یاد بیار که همه امیدش تویی



وقتی پر از سکوت شدی کسی رو به یاد بیار که به صدات محتاجه



وقتی دلت خواست از غصه بشکنه کسی رو به یاد بیار که تو دلت یه کلبه ساخته






پاسخ:وقتی وقتی وقتی وقتی ... ممنوووون فهیم نظر قشنگی بود سپاااااااااس غرورت رو واسه کسي که دوسش داري بشکن ولي دل کسي رو که دوسش داري به خاطر غرورت نشکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | | نویسنده : FoadjOOn :) |

کـــــافه هفتـــــــاد

کـــــافه هفتـــــــاد